Onze laatste echte vakantiedag...

11 november 2012 - Davenport, Florida, Verenigde Staten

Wat is het snel gegaan... Zo heb je nog een week te gaan en zo ben je aan de laatste dag bezig! Morgenochtend checken we om 10 uur uit om richting Miami te rijden. We vliegen om 18.20 uur en gaan zo rond 16.00 uur onze huurauto inchecken. Dat geeft ons ruim de tijd om in een uur of zes van hier naar Miami te rijden.

Maar vandaag eerst nog even genieten van ons laatste dagje hier. Vandaag is het Veteran's Day, de dag dat alle oudmilitairen geëerd worden voor de diensten die ze aan hun land bewezen hebben. Wel mooi om te zien dat 'Serving the country' hier wel echt gewaardeerd wordt. Kunnen wij nog wel wat van leren...

Vanmorgen zijn we richting de Mall of Millenium gereden, een van de grote overdekte winkelcentra hier in de buurt. Helaas geen aankopen gedaan, maar omdat de Mall al helemaal in kerstsfeer was toch erg leuk om te zien. Je kunt hier met de echt Santa Claus op de foto, uiteraard wel na het trekken van de portemonnee... En natuurlijk het foodcourt, de centrale plek in iedere Mall waar je allerhande soorten eten kunt kopen. Leuk! Maakt niet uit wie waar trek in heeft, al het denkbare is voorhanden.

Vanmiddag is Eric met de kindjes naar het zwembad gegaan zodat ik het minst favoriete onderdeel van deze vakantie kon doen... inpakken! Bah we hebben allemaal nog geen zin om weg te gaan! Of zo als we vanavond tegenslaat zeiden: er zijn hier nog teveel restaurants waar we niet hebben gegeten en dingen die we nog niet hebben gedaan...

Vanavond nog een afscheidsdiner in de Outback gegeten, toch wel een van onze favoriete ketens met steak en lobster, heerlijk weer. Nu even uitpuffen op de bank en een van de 100 tv kanalen kiezen om te kijken... ook weer teveel om uit te kiezen! In het weekend is het vooral sport wat hier de klok slaat, maar ook series die we van thuis wel kennen. (Voor de liefhebbers: storage wars en pawn shop). Samengevat: we hebben genoten! Of, zoals Lars heel treffend zei: het is hier gewoon te leuk!