Bijna klaar voor vertrek

31 oktober 2012

De koffers staan klaar om ingepakt te worden, de laatste boodschappen zijn gedaan. Miami here we come! Vrijdagochtend rijden we om 6 uur 's ochtends richting Schiphol waar we gaan valet-parken. In de bocht tussen vertrekhal 2 en 3 staat iemand van Central Parking ons op te wachten om de auto over te nemen en hoeven we alleen nog maar naar de incheckbalie te lopen.

Ideaal, vooral als we weer terugkomen! Geen gesjouw met koffers en kids over natte en koude parkeerterreinen maar een al voorverwarmde, ijs- en sneeuwvrije auto. En dat alles voor nagenoeg hetzelfde bedrag als langparkeren op Schiphol zelf.

De afgelopen dagen hebben we wel met enige spanning uitgekeken naar de capriolen van hurricane Sandy die intussen veel noordelijker aan land gekomen is aan de oostkust van de VS. Een pittig staartje aan het hurricaneseason!

Ik ben zelf erg benieuwd hoe de lange vlucht de kinderen zal vergaan. Omdat we op de heenweg een tussenstop in Orlando maken en waarschijnlijk daar ook al door Immigration moeten, wordt onze eerste dag een hele lange. We zullen pas om 19.00 uur lokale tijd in Miami arriveren. Omdat het 6 uur vroeger is in Florida, is het dan ongeveer midden in de nacht voor ons!

Lars is in ieder geval al helemaal enthousiast over de plaatjes van ons eerste hotel, hij kan haast niet meer wachten!