Hè hè... we zijn er

2 november 2012 - Bal Harbour, Verenigde Staten

Na een lange, lange reis zitten we nu even uit te puffen op onze hotelkamer in het Best Western in Bal Harbour Florida, vlak bij Miami Beach. In Nederland is het nu omstreeks half vier 's nachtslot, dus wij hebben er bijna 24 uur opzitten nu. De kindjes zijn, nadat ze het fantastisch gedaan hebben vandaag, nu dan toch echt ingestort en liggen al heerlijk te slapen.

Vanmorgen om 5 uur ging de wekker in een nat en koud Nederland, om half acht op Schiphol en de bekende lange rijen voor de checkinbalies. Toen we net de security check door wilden bij de gate bleek ons vliegtuig ineens ruim anderhalf uur vertraging te hebben. Dus nog maar maar wat eten en hangen op Schiphol en uiteindelijk pas tegen twaalf uur weg.

In een ander toestel bovendien, zodat alle stoelreserveringen door elkaar geraakt waren en iedereen mocht zitten waar hij wilde. Na enige strijd hadden we het toch goed voor elkaar met in totaal 5 stoelen tot onze beschikking. De kinderen deden het werkelijk fantastisch, hebben eerst behoorlijk geslapen en niet een keer gezeurd om wat dan ook. Rond vijf uur plaatselijke tijd kwamen we aan in Orlando, daar door immigratie  en dat hoefde dan in Miami niet meer.

Toen de huurauto bij Hertz opgepikt, lang moeten wachten maar een prachtige SUV, zespersoons in Miami Beach-white... Merk moet ik nog ontdekken maar het is een prachtig ding. Nu gaan we nog even onze eerste hamburger opeten, en dan slapen. Tot snel weer!